جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معماری
خانه / ترجمه سند طلاق برای سفارت بلژیک

ترجمه سند طلاق برای سفارت بلژیک

ترجمه سند طلاق برای سفارت بلژیک

ترجمه سند طلاق :

در صورتی که فرد قبلا دارای سابقه ازدواج و طلاق باشد یکی از مدارکی که می بایست به سفارت ارائه نماید ترجمه رسمی سند طلاق می باشد. سند طلاق معمولا دارای جلد سفید رنگ است که اصل آن در یک نسخه صادر شده و معمولا تحویل زوجه می شود. زوج در صورت نیاز به در اختیار داشتن سند طلاق می تواند درخواست رونوشت دهد. رونوشت سند طلاق سندی است که بر روی سربرگ دفترخانه یا دفتر طلاق صادر می شود و عینا مطالب سند طلاق داخل آن آورده می شود و ممهور به مهر برجسته دفتر طلاق می باشد.

ترجمه رسمی سند طلاق در صورتی که خوانا، بدون قلم خوردگی و ممهور به مهر دفتر ثبت واقعه ازدواج و طلاق و آدرس دقیق دفترخانه باشد، قابل تایید دادگستری و امور خارجه است. جهت تایید دادگستری و امور خارجه ترجمه رسمی سند طلاق شناسنامه یکی از دو طرف ازدواج باید ارائه شود.

جهت ترحمه رسمی سند طلاق یا ترجمه رسمی رونوشت آن و تأییدات دادگستری و وزارت امورخارجه الزامی است که علاوه بر اصل مدرک و ترجمه رسمی مدارک شناسنامه ی یکی از طرفین که واقعه ی طلاق در ان درج شده باشد به دادگستری و وزارت امورخارجه ارسال گردد. در ضمن ثبت واقعه طلاق در شناسنامه باید مهر برجسته داشته باشد.

هم چنین در صورتی که اصل سند طلاق را در اختیار ندارید و یا اصل سند طلاق شما مفقود شده است می توانید با مراجعه به دفتر طلاق صادر کننده طلاق درخواست رونوشت دهید . لازم به ذکر برای ترجمه رسمی رو نوشت سند طلاق نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست و تنها با ارائه اصل رونوشت طلاق به دفتر دارالترجمه می توانید ترجمه رسمی با مهر مترجم رونوشت سند طلاق خود را دریافت نمایید.

تمامی مدارک باید به انگلیسی ترجمه شده باشند.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *