سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت ایتالیا

ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت ایتالیا

ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت ایتالیا

 

ترجمه گواهی رانندگی :

ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت ایتالیا برای متقاضیان ویزای ایتالیا که قصد دارند مدتی طولانی در کشور ایتالیا بمانند اهمیت بسیار زیادی است. ترجمه گواهی رانندگی سفارت ایتالیا باید به صورت رسمی باشد و دارای مهر و تاییدیه دادگستری باشد. با ارائه ترجمه رسمی گواهینامه در بسیاری از کشور ها شما می توانید به صورت موقت رانندگی کنید . همچنین با ارائه این مدرک می توانید در برخی از کشور ها برای گرفتن گواهینامه رانندگی جدید اقدام نمایید و یا در صورت ارائه ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی خود می توانید از مزایای معاف شدن از امتحان عملی رانندگی و یا امتحان آیین نامه بهرمند شوید.

گواهینامه رانندگی در ایران:

گواهینامه رانندگی در ایران هر نوعی که باشد قابلیت ترجمه در  دارالترجمه را دارد و همچنین میتوان برای آن تاییدیه دادگستری و وزارت خارجه را نیز دریافت کرد . جهت دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت خارجه ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی نیاز به هیچ مدرک دیگری نیست و ارائه اصل گواهینامه جهت ترجمه رسمی و گرفتن تاییدات وزارت امور خارجه  و وزارت دادگستری کافی است.

نکاتی که درباره ترجمه گواهی رانندگی سفارت ایتالیا |ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت ایتالیا

  • دربرخی ار کشور ها بر اساس سابقه گواهینامه قبلی خود می توانید از تخفیفات مربوط به بیمه شخص ثالث و دیگر بیمه ها استفاده نمایید.
  • در خصوص عدم تخلف یا موارد تخلف و مفقود شدن گواهینامه متقاضی ، گواهی های صادر شده از طرف نیروی انتظامی قابل ترجمه در دفتر ترجمه رسمی است.
بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *