سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه پروانه مطب برای سفارت آلمان

ترجمه پروانه مطب برای سفارت آلمان

ترجمه پروانه مطب برای سفارت آلمان

ترجمه پروانه مطب :

ترجمه پروانه مطب برای سفارت آلمان جزو مدارکی است که سفارت جهت صدور ویزا از مراجعین مطالبه می کند. اگر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا را به ۳ بخش: مدارک شناسایی، مدارک کاری و مدارک تمکن مالی تقسیم  کنیم، ترجمه رسمی پروانه مطب جزو مدارک شغلی محسوب می شود.

پروانه مطب در واقع اثبات کننده ادعای متقاضی در خصوص اشتغال به کاراست. به کارشناسان بررسی کننده مدارک باید اثبات شود که شخص متقاضی قصد ماندن در آن کشور را ندارد و قطعا قبل از پایان اعتبار ویزا به کشور خود بر می گردد.

به خصوص ترجمه رسمی پروانه مطب تأثیر به خصوصی در دیدگاه کارشناس بررسی کننده مدارک درسفارت دارد.

پروانه مطب و پروانه دائم پزشکی و پروانه تاسیس داروخانه و پروانه تاسیس آزمایشگاه با مهر و امضای مجاز وزرات بهداشت  درمان و آموزش پزشکی قابل ترجمه رسمی دردارالترجمه (دفتر ترجمه رسمی ) می باشند. منظور مهری که نوشته ” ترجمه و تایید این مدرک در وزارت امور خارجه بلامانع است ” .

 اگر مهر وزارت بهداشت رو پروانه نباشد ارائه اصل دانشنامه تحصیلی مربوطه با مهر و امضای مجاز بهداشت برای ترجمه ضرورت دارد . یعنی اینکه پشت دانشنامه های پزشکی وزارت بهداشت یک مهر می زند به این مذمون که ترجمه و تایید این مدرک توسط وزارت امور خارجه بلامانع است

در خصوص تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه لازم است که به همراه پروانه مطب، دانشنامه تحصیلی متقاضی که قطعا عنوان رشته مطابق با پروانه مطب باشد، به دادگستری و وزارت امور خارجه جهت اخذ تأییدات ارائه گردد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن تماس:  ۹۱۰۲۵۵۱۰ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *