سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سند ماشین برای سفارت هلند

ترجمه سند ماشین برای سفارت هلند

ترجمه سند ماشین برای سفارت هلند

ترجمه رسمی سند خودرو |ترجمه سند ماشین برای سفارت هلند

ترجمه رسمی سند خودرو جهت اخذ ویزا دارای اهمیت است و جزو مدارک اثبات تمکن مالی می باشد. متقاضی ویزا برای اثبات تمکن مالی می تواند ۱- ترجمه رسمی سند مالکیت تک برگی-۲ترجمه رسمی سند مالکیت دفترچه ای ۳- ترجمه رسمی سند خودرو ۴- ترجمه رسمی قبض پرداخت مالیات ۵-ترجمه رسمی لیست کارکنان بیمه ۶-ترجمه رسمی سند تلفن همراه ۷- ترجمه رسمی اجاره نامه (البته اگر میزان رهن قابل توجه باشد) ۸- ترجمه رسمی سپرده بانکی و …. را ارائه کند.

در واقع هر مدرکی که توانمندی مالی متقاضی را گواهی کند در دیدگاه افسر بررسی کننده مدارک تاثیر گذار است و معمولا ترجیح به این است که ویزا برای افرادی صادر گردد که در کشور خود دارای املاک و دارایی های مالی باشد که این اطمینان به وجود بیاید که متقاضی ویزا به کشور خود باز می گردد و سفر بدون برگشتی نخواهد داشت و این که اگر در مدت حضور در کشور میزبان صدمه ای مالی ایجاد کرد سفارت کشور میزبان بتواند از طریق اموال معرفی شده ی وی درخواست خسارت کند.

با ترجمه رسمی سند خودرو در کشورهای دیگر نمی توان نقل و انتقالاتی درخصوص اتومبیل انجام داد و در صورت نیاز به نقل و انتقال خودرو باید از سفارت ایران در آن کشور ارائه طریق شود.

سند اتومبیل اگر اصل و صادر از اداره ی راهنمایی و رانندگی باشدو دارای هلوگرام قابل ترجمه رسمی است و جهت اخذ تاییدات بدون نیاز به مدرک پشتیبان قابل تایید دادگستری و وزارت امورخارجه می باشد.

قابل ذکر است که مالک خودرو فردی است که سند خودرو به نام اوست و هر نوع قولنامه و یا مبایعه نامه قابل ترجمه  و تایید نمی باشد و مدارک معتبر بودن مدرک در این خصوص اداره ی راهنمایی و رانندگیمی باشد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *