سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سند ماشین برای سفارت اسپانیا

ترجمه سند ماشین برای سفارت اسپانیا

ترجمه سند ماشین برای سفارت اسپانیا

 

 

سند مالکیت خودرو :

سند مالکیت خودرو (برگ سبز) مهمور به مهر مرکز راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و سند مالکیت ماشین آلات سنگین راه سازی و  ساختمانی با مهر و امضا شرکت تولید کننده قابل ترجمه و تایید است. معمولا فرادی که قصد گرفتن ویزا یا مهاجرت دارند اسناد مالکیت خودروهای خود را به منظور اثبات تمکن مالی ترجمه می کنند.

ترجمه رسمی سند خودرو جهت اخذ ویزا دارای اهمیت است و جزو مدارک اثبات تمکن مالی می باشد. متقاض یویزا برای اثبات تمکن مالی می تواند

در واقع هر مدرکی که توانمندی مالی متقاضی را گواهی کند در دیدگاه افسر بررسی کننده مدارک تاثیر گذار است و معمولا ترجیح به این است که ویزابرای افرادی صادر گردد که در کشور خود دارای املاک و دارایی های مالی باشد که این اطمینان به وجود بیاید که متقاضی ویزا به کشور خود باز می گردد و سفر بدون برگشتی نخواهد داشت و این که اگر در مدت حضور در کشور میزبان صدمه ای مالی ایجاد کرد سفارت کشور میزبان بتواند از طریق اموال معرفی شده ی وی درخواست خسارت کند.

با ترجمه رسمی سند خودرو در کشورهای دیگر نمی توان نقل و انتقالاتی درخصوص اتومبیل انجام داد و در صورت نیاز به نقل و انتقال خودرو باید از سفارت ایران در آن کشور ارائه طریق شود.

سند اتومبیل اگر اصل و صادر از اداره ی راهنمایی و رانندگی باشد و دارای هلوگرام قابل ترجمه رسمی است و جهت اخذ تاییدات بدون نیاز به مدرک پشتیبان قابل تایید دادگستری و وزارت امورخارجه می باشد.

قابل ذکر است که مالک خودرو فردی است که سند خودرو به نام اوست و هر نوع قولنامه و یا مبایعه نامه قابل ترجمه  و تایید نمی باشد و مدارک معتبر بودن مدرک در این خصوص اداره ی راهنمایی و رانندگی می باشد.

ترجمه کلیه مدارک به زبان اسپانیایی می باشد،به غیر از پرینت بانکی.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *