سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سند طلاق برای سفارت آلمان

ترجمه سند طلاق برای سفارت آلمان

ترجمه سند طلاق برای سفارت آلمان

 

ترجمه رسمی سند طلاق

ترجمه سند طلاق برای سفارت آلمان : چنانچه نیاز به ترجمه طلاق از فارسی به آلمانی داشته باشید باید اصل سند طلاق را به همراه شناسنامه یکی از زوجین و کپی پاسپورت زوجین به دارالترجمه ارائه نمایید تا ترجمه رسمی فارسی به آلمانی آن ظرف چند روز به همراه تایید دادگستری و وزارت امورخارجه به شما عزیزان تحویل داده شود .

اما چنانچه سند طلاق شما در یک کشور آلمانی زبان و به زبان آلمانی صادر شده است باید اصل سند به تایید کنسول ایران در کشور صادر کننده برسد و سپس صحت مهر کنسولی به تایید وزارت امور خارجه ایران برسد تا بتوان سند طلاق را از آلمانی به فارسی ترجمه کرد و به تایید دادگستری رساند .

نکته مهم در خصوص ترجمه رسمی به آلمانی

  • با توجه به اینکه در بعضی از موارد مشاهده شده که فرآیند تایید مدارک از سوی سفارت آلمان  حتی چند ماه به طول انجامیده  بنابراین  زمان لازم جهت گرفتن تایید سفارت را مد نظر داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید .
  • حتما کپی پاسپورت زوجین را به دارالترجمه ارائه نمایید تا مترجم رسمی آلمانی در نوشتن نام زوجین اشتباهی مرتکب نشود
  • حتما چند روز زودتر از موعد نسبت به ترجمه  مدارک خود اقدام نمایید تا فرصت مناسب جهت ترجمه مدارک را داشته باشید و پس از اینکه ترجمه  طلاقنامه را از دارالترجمه دریافت کردید حتما اسامی را چک نمایید تا در صورت بروز هرگونه اشتباه مورد را به دارالترجمه اعلام نمایید تا دارالترجمه نسبت به برطرف کردن اشتباه مذکور اقدام بکند.
بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *