سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه گواهی رانندگی

ترجمه گواهی رانندگی

ترجمه گواهی رانندگی

ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی:

گواهینامه های رانندگی از هر نوع که باشند قابلیت ترجمه رسمی همراه با مهر مترجم رسمی قوه قضاییه را دارند. لازم به ذکر است جهت تایید دادگستری و وزارت خارجه ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی نیاز به هیچ مدرک دیگری نمی باشد و ارائه اصل گواهینامه جهت ترجمه رسمی و اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری کفایت می کند.

ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی جزو مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزا نمی باشد. جزو مدارکی است که افراد مقیم کشورهای دیگر به دلایلی خاصی نیاز پیدا می کنند. این نکته قابل ذکر است که با ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی نمی توان در کشورهای دیگر رانندگی کرد و برای پلیس کشورهای دیگر مورد قبول نیست و برای رانندگی در کشورهای دیگر باید گواهینامه بین المللی گرفت و یا گواهینامه رانندگی صادر شده از اداره راهنمایی و رانندگی کشور محل اقامت را اخذ کرد.

حال این سوال پیش می آید که اگر نمی توان با ترجمه گواهینامه رانندگی کرد چرا ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی انجام میشود و یا اگر باگواهینامه بین المللی می شود در کشورهای دیگر رانندگی کرد پس چرا برخی از کشورها این اجازه را نمی دهند و باید حتما گواهینامه ملی کشور مقصد را اخذ کنیم.

در این خصوص قابل ذکر است که امکان رانندگی باترجمه رسمی گواهینامه رانندگی وجود ندارد وگواهینامه رانندگی بین المللی صادر شده در کشور ایران برای برخی کشورها قابل قبول است و برای برخی کشورها حتما باید گواهینامه رانندگی صادر شده از همان کشور را باید اخذ کرد.

ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی در هنگام گذراندن آموزش و آزمون گواهینامه رانندگی در کشورهای دیگر موردنیاز است و درصورت ارائه ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی به نسبت اخذ گواهینامه سخت گیری کمتری خواهد داشت.

در خصوص ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی قابل ذکر است که فقط اصل مدرک صادر شده توسط اداره راهنمایی و رانندگی قابل ترجمه رسمی و قابل تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه می باشد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *