سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت هلند

ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت هلند

ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت هلند

 

گواهینامه رانندگی در هلند |ترجمه گواهی رانندگی برای سفارت هلند

وقتی در هلند زندگی میکنید میخواهید اتوموبیل برانید؟ در اینصورت به گواهینامه رانندگی معتبر نیاز دارید. گواهینامه کشور خودتان در اینجا اعتبار ندارد. باید از نو گواهینامه رانندگی بگیرید. برای این باید به آموزشگاه رانندگی بروید. با دریافت گواهنامه هلند به راحتی می توانید در همه اروپا و دها کشور غیر اروپایی رانندگی کنید. برای دریافت گواهینامه باید آزمون تئوری و عملی را از سر بگذرانید. آزمون تئوری را علاوه بر زبان انگلیسی می توان با کمک مترجم فارسی هم گذراند. برای آزمون عملی باید الزاما به کلاس رانندگی بروید. در شهرهای مختلف هلند آموزش دهندگان ایرانی هم هستند که با کمک آنها به راحتی می توانید گواهینامه دریافت کنید.

نکات مهم :

معاینه APK اتوموبیلها باید برای امنیت و آلودگی هوا معاینه بشوند. میزان معاینه بستگی به عمر اتوموبیل، وزن و سوخت مصرفی آن دارد.

معافیت از MRB (مالیات وسایل نقلیه موتوری) گاهی لازم نیست MRB (مالیات وسایل نقلیه موتوری) بپردازید. برای مثال: اگر برای یک شرکت خارجی کار میکنید. این معافیت را خودتان باید درخواست کنید. این کار را میتوانید از اداره مالیات بکنید.

سفارت هلند کجاست؟

سفارت هلند در ایران، تهران، خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، شماره ۶۰ (فرمانیه، خیابان سنبل، خیابان ارغوان غربی) قرار دارد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *