سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه پروانه مطب برای سفارت یونان

ترجمه پروانه مطب برای سفارت یونان

ترجمه پروانه مطب برای سفارت یونان

ترجمه رسمی پروانه مطب:

مدرک دیگری که باید ارائه دهید، مدارک شغلی است. این مدرک باید نشان دهد که شما به چه شغلی مشغول هستید و چه مدت می باشد که صاحب این شغل هستید.

مدارک مالی هم شامل گردش سه ماه اخیر حساب خود، تمکن مالی و سند مالکیت است.

تمکن مالی نامه ای رسمی از بانک است که دارای مهر و سربرگ می باشد. این برگه نشان می دهد که شما دارای مقدار مشخصی پول در حساب خود می باشید و پس از هزینه های سفر بر می آیید.

ترجمه پروانه مطب از جمله مدارکی است که بسته به سلیقه سفارت در خصوص صدور ویزا ممکن است از فرد متقاضی ویزا درخواست شود . پروانه مطب یا پروانه تاسیس داروخانه و … از مدارک شغلی برای سفارت محسوب می شوند .

مدارک شغلی می تواند از انواع:

ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه رسمی پروانه کسب، ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار،ترجمه رسمی پروانه مهندسی، ترجمه کارت بازرگانی و… باشد که به خصوص ترجمه رسمی پروانه مطب تأثیر به خصوصی در دیدگاه کارشناس بررسی کننده مدارک درسفارت دارد.

پروانه مطب در واقع اثبات کننده ادعای متقاضی در خصوص اشتغال به کار است. به کارشناسان بررسی کننده مدارک باید اثبات شود که شخص متقاضی قصد ماندن در آن کشور را ندارد و قطعا قبل از پایان اعتبار ویزابه کشور خود بر می گردد.

برای ترجمه رسمی پروانه مطب اینکه اصل پروانه توسط دارالترجمه رویت شود کافی می باشد اگر نیاز به تاییدات دادگستری برای ترجمه رسمی پروانه مطب باشد باید اصل آن به همراه دانشنامه تحصیلی که قطعا رشته تحصیلی آن با پروانه مطب هم خوانی دارد به دادگستری ارسال شود .

اما دو نکته بسیار مهم  برای ترجمه رسمی پروانه مطب :

۱- باید پروانه مطب ممهور به مهر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باشد .

۲- اگر فردی پروانه مطب خود را با مدرک فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های خارج از کشور داشته باشد یعنی فاقد دانشنامه دانشگاه داخلی باشد باید یک گواهی از اداره کل امور بین الملل وزارت بهداشت ارائه دهد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس:  ۹۱۰۲۵۵۱۰ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *