سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه پروانه مطب برای سفارت هلند

ترجمه پروانه مطب برای سفارت هلند

تلفن تماس:  ۹۱۰۲۵۵۱۰ ۰۲۱

ترجمه پروانه مطب :

ترجمه پروانه مطب برای سفارت هلند جزو مدارکی است که سفارت جهت صدور ویزا از مراجعین مطالبه می کند. اگر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا را به ۳ بخش: مدارک شناسایی، مدارک کاری و مدارک تمکن مالی تقسیم کنیم، ترجمه رسمی پروانه مطب جزو مدارک شغلی محسوب می شود.ماندن در آن کشور را ندارد و قطعا قبل از پایان اعتبار ویزا به کشور خود بر می گردد.

مدارک شغلی می تواند از انواع: ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه رسمی پروانه کسب، ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار، ترجمه رسمی پروانه مهندسی، ترجمه کارت بازرگانی و… باشد که به خصوص ترجمه رسمی پروانه مطب تأثیر به خصوصی در دیدگاه کارشناس بررسی کننده مدارک در سفارت دارد.

وانه مطب، دانشنامه تحصیلی متقاضی که قطعا عنوان رشته مطابق با پروانه مطب باشد، به دادگستری و وزارت امور خارجه جهت اخذ تأییدات ارائه گردد.

اما دو نکته بسیار مهم که باید در انتها به آن اشاره کنیم این است برای ترجمه رسمی پروانه مطب باید:

۱- باید پروانه مطب ممهور به مهر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باشد .

۲- اگر فردی پروانه مطب خود را با مدرک فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های خارج از کشور داشته باشد یعنی فاقد دانشنامه دانشگاه داخلی باشد باید یک گواهی از اداره کل امور بین الملل وزارت بهداشت ارائه دهد .

چند نکته مهم برای اخد ویزا | ترجمه پروانه مطب برای سفارت هلند

_ تمامی مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت هلند می‌بایست توسط دارالترجمه رسمی به یکی از زبان‌های انگلیسی، هلندی یا فرانسه ترجمه شده باشد.

_ از تمامی مدارک یک نسخه کپی داشته باشید.

_ به نظر می رسد که نزدیک‌ترین زمان برای وقت سفارت هلند، ۳ ماه جلوتر می‌باشد.

 برای هر یک از مدارک ارسالی می‌بایست یک نسخه اصلی برای ارائه به کانتر مربوطه و یک کپی برای پیوست به مدارک ویزای شینگن هلند داشته باشید.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس:  ۹۱۰۲۵۵۱۰ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *