سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه پروانه مطب برای سفارت ایتالیا

ترجمه پروانه مطب برای سفارت ایتالیا

ترجمه پروانه مطب برای سفارت ایتالیا

ترجمه پروانه مطب :

ترجمه پروانه مطب برای سفارت ایتالیا جزء دسته بندی مدارک شغلی است که در پروسه درخواست ویزای ایتالیا در چک لیست مدارک سفارت به چشم می خورد . ارائه ترجمه پروانه مطب درواقع اثبات کننده ادعای متقاضی در خصوص اشتغال به کار است و از پزشکان درخواست می گردد. ارائه ی این مدرک برای سفارت ایتالیا ارزش ویژه ای دارد ونشانگر این است که فرد دارای شغلی در کشور خود است و قبل از پایان مدت ویزا به کشور خود باز میگردد. همانند سایر مدارک شغلی با ارائه ی ترجمه پروامه مطب خود میتوانید شانس خود را برای دریافت ویزا افزایش دهید.

ترجمه سفارت ایتالیا باید بصورت رسمی صورت گیرد و این کار باید توسط  دارالترجمه های معتبر انجام شده و به تایید دادگستری برسد . برای دریافت تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه لازم است که به همراه پروانه مطب ،دانشنامه تحصیلی متقاضی که قطعا عنوان رشته مطابق به پروانه مطب باشد ارائه می گردد.

نکاتی مهم در رابطه با  ترجمه پروانه مطب سفارت ایتالیا | ترجمه پروانه مطب برای سفارت ایتالیا

  • ترجه پروانه مطب سفارت ایتالیا تنها با ارائه دانشنامه ممهور به مهر معرفی شده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قابل ترجمه و تایید دادگستری است.
  • ترجمه پروانه مطب سفارت ایتالیا ،ترجمه پروانه دائم پزشکی ، پروانه تاسیس داروخانه و کارت نظام پزشکی افرادی که در خارج از کشور فارغ التحصبل شده اند  و فاقد دانش نامه های صادره از وزارت بهداشت هستند، با ارائه گواهی از اداره کل امور بین الملل وزارت بهداشت قابل ترجمه و تایید دادگستری است.
بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن تماس:  ۹۱۰۲۵۵۱۰ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *