سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت اتریش

ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت اتریش

ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت اتریش

ترجمه مدارک تحصیلی :

ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت اتریش : ریزنمرات آخرین مدرک تحصیلی باید توسط دفاتر دارالترجمه رسمی به آلمانی ترجمه شده و دارای تأییدیه دادگستری و امور خارجه باشد. کاربرد اصلی مدرک ریزنمرات برای دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه‌های اتریش است.

در صورتی که مدارک شما کامل اما بدون مهر هستند، باید با مراجعه به اداره آموزش و پرورش ناحیه محل تحصیل‌تان این نقص را برطرف کنید. شما باید ریز نمرات دیپلم و پیش‌دانشگاهی‌تان را همراه عکس ۴*۳ زمان تحصیل خود تحویل کارمند بخش آموزش متوسطه ‌دهید. توضیح هم دهید که مدارک را برای ترجمه می‌خواهید تا مهر و امضائی از قلم نیفتد

ریز نمرات شما (هر دو) همچنین باید به مهر برجسته دبیرخانه آموزش و پرورش هم ممهور باشد.

دقت داشته باشید که مهر روی عکس کارنامه باید کاملا واضح و مشخص باشد چون در مراحل بعدی، شما به کپی کارنامه هم نیاز خواهید داشت.

شما باید با در دست‌داشتن مدارک تحصیلی خود و با حضور در یکی از دفاتر پیشخوان دولت درخواست خود را برای دریافت تأییدیه تحصیلی ارائه دهید.

دفتر پیشخوان درخواست تأییدیه تحصیلی شما را از طریق پرتال اختصاصی به اداره آموزش و پرورش ناحیه فرستاده و در صورت تأیید شدن مدارک، تأییدیه تحصیلی شما (دریافت‌َشده از اداره ناحیه) را به دارالترجمه‌ای که خودتان معرفی کرده‌اید ارسال میکند.

۱-۲- دفتر پیشخوان برای ثبت درخواست شما دو فرم؛ یکی برای سه سال نظری و یکی هم پیش‌دانشگاهی تکمیل می‌کند.

قبل از معرفی دارالترجمه برای دریافت تأییدیه تحصیلی، حتما هماهنگی لازم را با آن صورت بدهید. زیرا تا زمانی که دارلترجمه تأییدیه را که درواقع مجوز ترجمه است دریافت نکرده، قانونا اجازه ترجمه مدارک شما را ندارد.

  • ترجمه مدارک است که بصورت قانونی، با دریافت تأیید تحصیلی شروع می‌شود. شما در این مرحله، اصل مدارک خود را به دارالترجمه تحویل می‌دهید.
  • پس از پایان کار ترجمه مدارک، باید مهر دادگستری روی ترجمه مدارک بخورد.

برای تحصیل در اتریش در برخی رشته ها مانند پزشکی، داروسازی، روانشناسی و اقتصاد، فرد ملزم به شرکت در امتحان ورودی که شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری است، می باشد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش فوق جهت ارائه به سفارت اتریش ، باید به زبان آلمانی ترجمه شود.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *