سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه شناسنامه برای سفارت ایتالیا

ترجمه شناسنامه برای سفارت ایتالیا

ترجمه شناسنامه برای سفارت ایتالیا

ترجمه شناسنامه :

ترجمه شناسنامه برای سفارت ایتالیا یکی از مواردی است که در پروسه دریافت ویزای ایتالیا با آن روبرو خواهید شد. هنگامی که برای دریافت ویزای ایتالیا اقدام می نمایید ترجمه شناسنامه یکی از مواردی است که در چک لیست مدارک سفارت ایتالیا به چشم میخورد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

جهت انجام ترجمه شناسنامه سفارت ایتالیا توسط دارالترجمه رویت اصل شناسنامه الزامی است. درترجمه مدارک سفارت ایتالیا باید در نظر داشت که باید تمامی صفحات شناسنامه ترجمه شود . همچنین در صفحاتی که  همسر یا فرزند قید نشده باشد در ترجمه نیز به همین گونه قید خواهد شد. یکی از مشکلاتی که مترجمین مدارک سفارت با آن برخورد می کنند ناخوانا بودن یا مخدوش بودن صفحات شناسنامه است که خوشبختانه در شناسنامه های جدید این مشکل برطرف گردیده.

نکات مهم در ترجمه شناسنامه برای سفارت ایتالیا:

  • شناسنامه مخدوش و ناخوانا قابل ترجمه رسمی دارالترجمه نمی باشد.
  • چنانچه در بخش توضیحات شناسنامه مواردی ثبت شده باشد حتما باید این صفحه سازمان ثبت احوال کل کشور مهمور شده باشد در غیر این صورت امکان ترجمه توضیحات وجود نخواهد داشت .
  • جهت انجام ترجمه شناسنامه سفارت ایتالیا و همچنین دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ، شناسنامه افراد بالای ۱۵سال باید دارای عکس باشد، درغیر این صورت ترجمه بصورت رسمی صورت نخواهد گرفت.
بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *