سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه شناسنامه برای سفارت اتریش

ترجمه شناسنامه برای سفارت اتریش

ترجمه شناسنامه برای سفارت اتریش

ترجمه شناسنامه :

ترجمه شناسنامه برای سفارت اتریش به این دلیل اهمیت دارد که سفارت آلمان ؛ اتریش  آن را بعنوان یکی از اصلی ترین مدارک هویتی قلمداد کرده و همواره ترجمه آن را از متقاضی ویزا درخواست می نمایند ؛ بنابراین یک مترجم آلمانی باید نحوه ترجمه و معادل های صحیح آن را به خوبی بشناسد .

معمولا در ترجمه شناسنامه آلمانی فقط  اطلاعات شخصی افراد مانند نام و نام خانوادگی و نام پدر و شماره شناسنامه تغییر پیدا می کند و سایر مطالب موجود در شناسنامه تغییری نخواهد کرد البته برای آنکه اسم صاحب شناسنامه به خوبی در ترجمه قید شود باید کپی پاسپورت در اختیار مترجم قرار داده شود تا اشتباهی در این خصوص رخ ندهد .

بنابراین در صورتی که قصد دارید ترجمه رسمی شناسنامه خود را به صورت رسمی از از زبان فارسی به آلمانی ترجمه نمایید باید اصل شناسنامه را به همراه کپی پاسپورت صاحب شناسنامه به دارالترجمه  ارائه نمایید تا در کمترین زمان ممکن ترجمه در اختیار شما قرار داده شود و در صورت نیاز ترجمه به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه برسد .

البته باید به این نکته توجه نمایید در صورتی که قصد دارید از سفارت آلمان یا اتریش ویزای توریستی دریافت کنید ؛ ترجمه مدارک لازم نیست که با تایید دادگستری و وزارت امورخارجه باشد و تنها و صرفا انجام ترجمه با مهر مترجم رسمی کفایت می کند.

بنابراین قبل از اینکه متحمل هزینه اضافه شود از عدم لزوم به تایید رسیدن ترجمه از سوی دادگستری و وزارت امورخارجه اطمینان حاصل کنید البته در صورتی که قصد دارید از ترجمه مدارک در خارج از کشور استفاده نمایید حتما باید ترجمه رسمی فارسی به آلمانی به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه برسد و در پاره ای موارد حتما باید ترجمه به تایید سفارت کشور موردنظر که می تواند سفارت اتریش و یا آلمان و یا سوئیس باشد برسد .

بنابراین حتما در خصوص تاییداتی که ترجمه لازم است داشته باشد از مراکز مربوط اطلاعات کافی را داشته باشید تا فرایند کاری شما با مشکل مواجه نشود زیرا سفارت آلمان و اتریش از جمله سفارت خانه هایی است که به سختی میتوان از آن وقت مجدد گرفت ؛ بنابراین کوچک ترین اشتباه می تواند فرایند درخواست شما را با چند ماه تاخیر مواجه کند.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *