سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سند ملکی برای سفارت یونان

ترجمه سند ملکی برای سفارت یونان

ترجمه سند ملکی برای سفارت یونان

ترجمه سند ملکی :

در خصوص ترجمه سند ملکی برای سفارت یونان یا ترجمه رسمی المثنی سند مالکیت ، ترجمه رسمی سند تک برگی،ترجمه رسمی سند دفترچه ای لازم به ذکر است جهت اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه اسناد باید ممهور به مهر دفترخانه ثبت اسناد و املاک کشور باشند تا بتوان انها را ترجمه رسمی و تایید کرد و کلیه مندرجات سند مالکیت از قبیل نقل و انتقالات، رهن و فک آن یا بازداشت و رفع آن در ترجمه رسمی سند مالکیت ذکر می‌شود.

هیچگاه کپی برابر اصل سند مالکیت تک برگی یا سند مالکیت دفترچه‌ای قابلیت ترجمه رسمی و تایید را ندارند. لذا سند مالکیت فقط در صورت  اصل ممهور بودن به مهر ادارات ثبت اسناد و املاک کشور قابل ترجمه رسمی و تایید هستند.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ترجمه رسمی سند مالکیت تک برگی یا ترجمه رسمی سند دفترچه ای میتوانید با کارشناسان دارالترجمه رسمی شماره ۹۷۸ تهران با شماره تماس های ذیل ارتباط برقرار کنید. یکی از مشکلاتی که در ترجمه رسمی سند مالکیت دفترچه ای، دارالترجمه با آن مواجه است دست نویس بودن سند مالکیت دفترچه ای است که در اکثر موارد به سختی قابل خواندن است. که این مشکل در سند مالکیت تک برگی بر طرف شده است.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۵ ۰۲۱ – ۶۶۵۷۰۴۵۴ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *