سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سند طلاق برای سفارت یونان

ترجمه سند طلاق برای سفارت یونان

ترجمه سند طلاق برای سفارت یونان

ترجمه رسمی سند طلاق

در صورتی که فرد قبلا دارای سابقه ازدواج و طلاق باشد یکی از مدارکی که می بایست به سفارت ارائه نماید ترجمه رسمی سند طلاق می باشد.

سند طلاق معمولا دارای جلد سفید رنگ است که اصل آن در یک نسخه صادر شده و معمولا تحویل زوجه می شود. زوج در صورت نیاز به در اختیار داشتن سند طلاق می تواند درخواست رونوشت دهد.

رونوشت سند طلاق سندی است که بر روی سربرگ دفترخانه یا دفتر طلاق صادر می شود و عینا مطالب سند طلاق داخل آن آورده می شود و ممهور به مهر برجسته دفتر طلاق می باشد. برای ترجمه رسمی سند طلاق ارائه اصل سند طلاق کافی است.

در صورتی که نیاز به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ترجمه رسمی سند طلاق نیز داشته باشید می بایست شناسنامه یکی از طرفین طلاق را که طلاق در آن ثبت شده باشد به همراه اصل سند طلاق به دارالترجمه رسمی ارائه دهید.

هم چنین در صورتی که اصل سند طلاق را در اختیار ندارید و یا اصل سند طلاق شما مفقود شده است می توانید با مراجعه به دفتر طلاق صادر کننده طلاق درخواست رونوشت دهید.

لازم به ذکر برای ترجمه رسمی رونوشت سند طلاق نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست و تنها با ارائه اصل رونوشت طلاق به دفتر دارالترجمه نمی توانید ترجمه رسمی با مهر مترجم رونوشت سند طلاق خود را دریافت نمایید.

در صورتی که برای ترجمه رسمی رونوشت سند طلاق خود نیاز به تایید دادگستری و یا وزارت امور خارجه نیز داشته باشید می بایست به مانند سند طلاق اصلی شناسنامه یکی از طرفین طلاق را که وقوع طلاق در آن ثبت شده باشد را به همراه اصل رونوشت سند طلاق به دفتر ترجمه نوید تحویل دهید تا جهت تایید به دادگستری و وزارت امور خارجه ارسال گردد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *