سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سند طلاق برای سفارت ایتالیا

ترجمه سند طلاق برای سفارت ایتالیا

ترجمه سند طلاق برای سفارت ایتالیا

ترجمه سند طلاق :

ترجمه سند طلاق برای سفارت ایتالیا یکی از مدارک شناسایی است که متقاضیان دریافت ویزای ایتالیا در صورتیکه طلاقی در شناسنامه شان ثبت شده باشد باید به همراه سایر دارک شناسایی خود به سفارت ایتالیا ارائه دهند.

سند طلاق معمولا دارای جلدی با رنگ سفید است که اصل آن در یک نسخه صادر شده و معمولا تحویل زوجه می گردد. ترجمه سند طلاق سفارت ایتالیا در صورتی قابل انجام است که اصل مدرک سند طلاق یا رونوشت سند که توسط دفتر ثبت ازدواج و طلاق رسمی صادر شده و مهر برجسته دفتر ثبت ازدواج و طلاق رسمی داشته باشد.

رونوشت سند طلاق سندی معتبر است که بر روی سر برگ دفترخانه یا دفتر طلاق صادر می گردد و عینا مطالب سند طلاق داخل آن نوشته می شود و ممهور به مهر برجسته دفتر طلاق نیز است. رونوشت سند طلاق طبق درخواست زوح یا مفقود شدن سند برای طرفین صادر میگردد. برای دریافت ترجمه رسمی سند طلاق جهت دریافت تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه علاوه بر اصل سند طلاق و ترجمه مدرک، شناسنامه ی یکی از طرفین که طلاق درآن ثبت شده باشد به دادگستری و وزارت امورخارجه ارسال میگردد.

نکات مهم برای سند طلاق سفارت ایتالیا

  • ثبت طلاق شناسنامه باید مهر داشته باشد.
  • در مورد اتباع خارجی مقیم ایران که سند طلاق از طریق دادگاه ایران صادر شده باشد با ذکر بلامانع بودن ترجمه آن از طریق شعبه مربوطه قابل ترجمه و تایید در دفتر ترجمه رسمی می باشد.
بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *