سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه سابقه بیمه برای سفارت هلند

ترجمه سابقه بیمه برای سفارت هلند

ترجمه سابقه بیمه برای سفارت هلند

ترجمه رسمی سابقه بیمه:

۱ . اصل سابقه بیمه شخص، ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی و لیست واریز حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی مربوط به شش ماه آخر به انضمام اصل فیش پرداختی سبز یا آبی رنگ به سازمان تامین اجتماعی مربوط به ۶ ماه آخر

ترجمه رسمی سابقه بیمه جزو مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزا است.

ترجمه رسمی سابقه بیمه جزو مدارک شغلی به حساب می آید که اثبات می کند که متقاضی ویزا در کشور خود مشغول به کار بوده و تحت پوشش بیمه است و پس از پایان تاریخ اعتبار ویزای صادر شده به کشور خود بر می گردد. ترجمه رسمی سابقه بیمه تاثیر زیبادی در اخذ ویزا دارد البته این نکته مهم است که در ترجمه رسمی سابقه بیمه نام کارگاه(کارفرما) باید نام های شرکت یا ارگانی باشد که گواهی اشتغال به کار را صادر کرده است.

در بعضی مواقع ترجمه رسمی سابقه بیمه به عنوان مدارک سابقه کار در ویزاهای کاری به سفارت ارائه می شود که اثبات می کند ادعای متقاضی ویزا در خصوص سابقه کار صحیح است. برای مثال شخصی که تقاضای ویزای کاری در رابطه با حرفه یا رشته ی خاصی را دارد(تقاضای شغل در زمینه طراحی سد سازی) باید مدارکی دال بر اینکه در شرکت سد سازی مشغول به کار بوده است به سفارت ارائه کند. در این مورد بسیار مهم است که ترجمه رسمی سابقه بیمه به سفارت ارائه گردد. سابقه بیمه اگر اصل و ممهور اداره ی تامین اجتماعی باشد جهت ترجمه رسمی قابل قبول است و همچنین برای تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه اصل مدرک کفایت می کند.

نکته مهم: تمامی مدارکی که در متن فوق گفته شده باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. اصل و رونوشت این مدارک هر دو باید تسلیم سفارت هلند شوند.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *