سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت بلژیک

ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت بلژیک

ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت بلژیک

ترجمه روزنامه رسمی:

به دلیل آنکه روزنامه رسمی هر شرکت یا موسسه ای نمایانگر وجود واقعی و فعالیت قانونی آن شرکت است لذا در هنگام شرکت در مناقصات و معاملات با طرف خارجی ترجمه روزنامه رسمی لازم و ضروری می باشد.

وظایف روزنامه رسمی:

  • چاپ و انتشار تمامی قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی
  • چاپ و انتشار مصوبات تشخیص مصلحت نظام
  • چاپ و انتشار آیین نامه ها و مصوبات هیئت دولت
  • آراء وحدت رویه دیوان عدالت اداری و همچنین دیوان عدالت کشور
  • چاپ و انتشار بعضی آگهی های قانونی قضایی مانند آگهی های مرتبط با تاسیس و ثبت شرکتها و علائم تجاری
  • و …

زمان اجرای قوانین ، برابر با ماده دوم قانون مدنی، از پانزده روز بعد از تاریخ انتشار آنها در روزنامه های رسمی سراسر کشور می باشد جز در مواردی که در قانون برای زمان اجرا ترتیب مخصوصی در نظر گرفته شده باشد.

ترجمه روزنامه رسمی و دلایل آن:

هر شرکت یا موسسه ای برای مذاکرات و یا منعقد نمودن قراردادها و یا همچنین دایر کردن شعبه شرکت در خارج از ایران نیاز به ترجمه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اساسنامه، آگهی تاسیس و ترجمه روزنامه رسمی مربوط به تغییرات خود را دارد. به منظور ترجمه روزنامه رسمی نیاز است تا روزنامه رسمی و یا کپی برابر اصل آن توسط اداره روزنامه رسمی وجود داشته باشد. کپی برابر اصل قوه قضاییه یا دفاتر اسناد رسمی فاقد ارزش ترجمه می باشد.

همه شرکتها و موسسات یک روزنامه رسمی به اسم آگهی تاسیس دارند که هنگام تاسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور منتشر می گردد و یک نسخه از آن به هیئت مدیره شرکت یا موسسه تحویل میگردد. به طور معمول افراد دارای شرکت در ایران برای اقداماتی نظیر انتقال شرکت خود به کشورهای خارجی، منعقد کردن قرارداد با ارگانها و سازمانهای خارجی، شرکت نمودن در مناقصات و مزایده های خارجی و همچنین تاسیس نمایندگی در خارج از ایران به ترجمه روزنامه رسمی شرکت خود نیاز دارند.

برخی افراد با توجه به سابقه کار اقدام نموده اند که سفارت مربوطه نیز برای تشخیص درستی وجود خارجی داشتن شرکت موردنظر که از آن گواهی سابقه کار دارند درخواست ترجمه روزنامه رسمی شرکت مربوطه را خواسته است. همچنین افرادی که متقاضی دریافت ویزای توریستی هستند و دارای شرکت ثبت شده در ایران هستند نیز برای ضمانت برگشت خود بایستی ترجمه روزنامه رسمی شرکت خود را ارائه داده و ترجمه روزنامه رسمی را به عنوان ضمانت بازگشت خود تحویل دهند.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *