سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معماری
خانه / ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت اتریش

ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت اتریش

ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت اتریش

ترجمه روزنامه رسمی :

ترجمه روزنامه رسمی برای سفارت اتریش ترجمه روزنامه یکی از مدارکی که سفارت خانه های کشور مقصد از متقضیان ویزا طلب می کنند ترجمه رسمی مدارک شغلی می باشد که افرادی که از اعضای هیئت مدیره و صاحبان مشاغل هستند به دلیل آنکه روزنامه رسمی هر شرکت یا موسسه ای نمایانگر وجود واقعی و فعالیت قانونی آن شرکت است لذا در هنگام شرکت در مناقصات و معاملات با طرف خارجی ترجمه روزنامه رسمی لازم و ضروری می باشد.برای اثبات این ادعا می توانند ترجمه رسمی روزنامه رسمی ،ترجمه رسمی آکهی تاسیس شرکت، ترجمه رسمی آگهی تغییرات که نام متقاضی در آن درج شده است به سفارت کشور مقصد ارائه دهد.

قابل ذکر است که ترجمه رسمی روزنامه رسمی باید از اصل یا پرینت متن آگهی که توسط سازمان روزنامه رسمی کل کشور ممهور شده باشد انجام شود و مورد تایید دادگستری و وزارت خارجه می باشد.

این نکته مهم است که ارائه ترجمه رسمی  روزنامه رسمی به سفارت اثبات می کند که واحد صنفی مذکور وجود دارد و برای اثبات  فعال بودن واحد صنفی مدارک دیگری از قبیل ترجمه رسمی اوراق مالیاتی ،ترجمه رسمی قبض مالیات، ترجمه رسمی برگه ی تشخیص مالیات ، ترجمه رسمی مدارک مالیاتی مورد نیاز  است.

روزنامه های رسمی موسسات معمولا در اندازه آ۳ چاپ میگردند و نسخه اصلی آنها مهر ندارد. اما در صورت گم شدن روزنامه رسمی؛ موسسات می توانند به اداره روزنامه رسمی کشور مراجعه نموده و درخواست نسخه روزنامه رسمی خود را بدهند  که این نسخه در اندازه آ۴ و دارای مهر برجسته اداره روزنامه رسمی تحویل آنان میگردد.

بخش ترجمه مدارک ویزاسازان

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *