چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
معماری
خانه / ترجمه سابقه بیمه برای سفارت ایتالیا

ترجمه سابقه بیمه برای سفارت ایتالیا

ترجمه سابقه بیمه برای سفارت ایتالیا

ترجمه سابقه بیمه :

ترجمه سابقه بیمه برای سفارت ایتالیا در دسته بندی مدارک شغلی قرار دارد که متقاضیان دریافت ویزا ایتالیا در صورت لزوم به سفارت کشور مربوطه ارائه می دهند. وتاثیر زیادی در اخذ ویزا دارد. ارائه ترجه سابقه بیمه اثبات میکند که متقاضی دریافت ویزا در کشور خود دارای شغل است و تحت پوشش بیمه است. بنابراین ترجمه سابقه بیمه نشانگر این است که فرد پیش از پایان تاریخ اعتبار ویزای صادر شده به کشور خود باز می گردد. سابقه بیمه تمامی مراکز به صورت جدولی در یک برگ آورده می شود.که شامل نام و نام خانوادگی فرد، تاریخ شروع و پایان کار ، نام محل، شماره بیمه و تعداد روز های سابقه بیمه رد شده ثبت گردیده است.

ترجمه سابقه بیه تنها در صورتکه اصل ممهور اداره تامین اجتماعی باشد جهت ترجمه رسمی قابل قبول است ومهر تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را دریافت خواهد کرد.

افراد متقاضی دریافت ویزا میتوانند جهت دریافت سابقه بیمه خود به یکی از مراکز بیمه تامین اجتماعی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است سابقه بیمه به صورت اینترنتی نیز قابل دریافت است ولی با توجه به اینکه نسخه اینترنتی ممهور به مهر سازمان تامین اجنماعی نمی باشد، برای ترجمه قابل قبول نیست.

نکات مهم برای ترجمه سابقه بیمه برای سفارت ایتالیا |ترجمه سابقه بیمه برای سفارت ایتالیا

  • چنانچه گواهی اشتغال به کار خود را نیز به همراه مدارک به سفارت ارائه می دهید ، نام کار فرما در سابقه بیمه باید هم نام شرکت یا ارگانی باشد که گواهی اشتغال را صادر کرده است.
  • ترجمه رسمی سابقه بیمه نام کارگاه باید نام های صادر شده باشد.
  • برخی افراد دارای سابقه بیمه نمی باشند اما دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند . بنابراین میتوانید دفترچه بیمه خود را ترجمه و به سفارت ارائه دهند. دفترچه بیمه تامین اجتماعی به تنهایی قابل ترجمه و تایید دادگستری است. درترجمه دفترچه بیمه تنها صفحه اول مشخصات ترجمه می گردد.
بخش ترجمه مدارک ویزاسازان
ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی
تحویل ۳ روزه. ترجمه مدارک به زبان انگلیسی و اخذ تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز
تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *